sreda, 19. maj 2010

Orangutanka iz kantine

Da smo prisli v dolino Danum, smo morali najeti dzip 4x4 in pricakovali smo divjo voznjo (no, vsaj midve s Tino). Namesto razburljive voznje z dzipom smo bili delezni le slabega makedama, pa ne tako slabega da moja Corsa ne bi zmogla :)

Skupna lezisca so locena na fante in na punce in midve sva bili kraljici najinega malega kraljestva - 48ih postelj, terase in kopalnice. Na reki Kinabatangan smo se naucili, da so jutranje in vecerne ure prave za opazovanje zivali. Tako smo se samomorilsko zbujali ob 6:00 in sli na fotolov za divjimi zivalmi. Hodili potiho, iskali zivali visoko v krosnjah, plezali na opazovalne stolpe in svicali, da je se pot s komolcev kapljal. Pa je bila ura komaj 9:00 zjutraj :)

Razgledna ploscad tik pod krosnjo enega izmed najvisjih dreves v dzungli. Je bilo kar adrenalinsko :)

Spuscanje po lojtri iz drevesne opazovalnice nazaj na trdna tla - do dol se cetrtina, do vrha pa se... :)
V kantini so imeli knjigo, kamor si vpisal, kaj, kdaj in kje je kdo videl kaksno zival. Pa je najveckrat pisalo, da vidis divjega orangutana kar iz terase v kantini. S Tino sva se po kosilu zavalili v udobne lezalnike na terasi kantine, fanta sta sla pa se malo v gozd, ce najdeta kaksnega orangutana. Pa sva ga midve prej videli in to s terase :) Orangutanka je namrec hodila na kosilo na bliznje drevo in tako smo jo brez problema opazovali kaksne pol ure. In naslednji dan tak isto.

D terasa z razgledom na divjo orangutanko.

Orangutanka s kantine
Ko najdes pa orangutana sam v gozdu, je pa cisto divji obcutek - za Jureta :) eni nismo imeli te srece.
Red leaf monkey (Blaz pa sigurno ve, kako se ji po slovensko rece :) je pa takole opazovala Gasperja in Jureta, ko sta oprezala za divjimi zivalmi iz drevesne opazovalnice. Midve s Tino sva pa v kantini oprezale za orangutanko :)
Izkusili smo tudi, kaj je to tropski dez. Prvi dan smo po kosilu sli na izlet do slapov, pa se je ze po 5 minutah uscalo. In mi, ne da bi se obrnili, smo nadaljevali pot. Pa dez ni problem, ker je toplo, smo pa za to izkusili pravi leeches attack (napad pijavk). Nic, hlace v stumfe pa gasa, a ne za dolgo. Ustvaljali smo se na par metrov in si iz cevljev s palico frcali pijavke. Ocenjeno na uc je imel vsak 30 pijavk. Rabili smo pa kaksno uro, da smo uvideli, da to ne pelje nikamor in se vrnili nazaj :)

Do koze premoceni smo se vsakic vracali nazaj, enkrat od dezja, drugace pa vsakic od svica. Takole smo pa nekateri susili denar, ki je bil skrit v pasu od hlac, ker je bil MOKER :)
Kar tezko verjeti, da je tole svic aaa...