petek, 12. februar 2010

Zadnji izpit

Smo. Končno. Zadnji izpit je za mano in s srca se mi zvalila skala, ne kamen! Sošolec mi je napisal v sms, da se ti še 14 dni smeje, ko narediš tale izpit, pa se mi zdi, da ima kar prav ;) Diploma bo pa tudi. Ko prideva nazaj.

Zdaj pa na polno. Zrihtat še zadnje stvari, se poslovit še od nekaterih prijateljev, poslat maile z linkom do najinega bloga in se jutri najest sirovih štrukljev in goveje juhe.

Še čisto mal še...

P.S. No, pa dobila sva nov objektiv 17-40mm. Kakšna širina! Se mi je kar smejalo ;) No, pri ceni niti ne, ker je bil objektiv pol cene mojega avta... avta, ki te lahko pelje tudi na drug konec sveta ;)

1 komentar:

  1. No, tole je bil en zelo star komentar - od takrat priblizno mi ni delal Blogger in nisem mogel vpisovati komentarjev - pa sem si shranil napisano;) Uspelo mi je pa sele danes, ampak sej zelje so zelje;)
    ----
    NOrca, totalna!

    ;) Jao, jaz pa sem parim ljudem ta teden razlagal, da gresta za en let v Južno Ameriko ... pa se mi je zdelo, da si mi že parkrat rekla, kam ... :))

    Fajn pot in let, kar verjetno trenutno počneta, pa ... seveda fotkajta, ljubita se in ... uživajta. + pišita blog za vse ostale in arhivske anale;)


    Dost kul, ne.

    ...
    ARE YOU KIDDING ME?? It's wicked! ;))

    LP obema, A

    OdgovoriIzbriši